.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح اورژانس اجتماعی در گیلان
اورژانس اجتماعی خط تلفن 123 امروز با حضور موسوی مدیرکل دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی کشور در رشت افتتاح شد. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه خزر خط تلفن 123 اورژانس صبح امروز با حضور سید حسن موسوی مدیر کل دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی کشور، ظهیری معاون برنامه ریزی استانداری گیلان، محمدی مسئول فوریت های گردشگری و کوچکی نژاد مدیر کل و جمعی از کارشناسان بهزیستی گیلان افتتاح شد. راد معاون امور اجتماعی بهزیستی گیلان در خصوص افتتاح خط تلفن ویژه اورژانس اجتماعی گفت: این اورژانس اجتماعی با هدف کمک رسانی آسان و سریع برای افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی در سطح استان افتتاح شده است. وی افزود: این اورژانس به کمک قوه قضاییه و نیروی انتظامی به افرادی که به شکل های مختلف در معرض آسیب قرار گرفته اند و نیاز به کمک سریع دارند با تماس تلفنی، تیم سیار را به محل اعزام می کند و در صورت لزوم یا به ارائه خدمات مشاوره ای می پردازد و یا فرد آسیب دیده را از خانواده جدا می سازد. راد در پایان گفت: در حال حاضر این اورژانس قادر به پاسخگوی به 30 خط است و از تیم 6 نفره شامل کارشناسان علوم اجتماعی، روانشناسی و تربیتی تشکیل شده و به زودی نیز به ماشین «ون» بنفش یاسی مجهز می شود.

اورژانس اجتماعی خط تلفن 123 امروز با حضور موسوی مدیرکل دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی کشور در رشت افتتاح شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا، خط تلفن 123 اورژانس صبح امروز با حضور سید حسن موسوی مدیر کل دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی بهزیستی کشور، ظهیری معاون برنامه ریزی استانداری گیلان، محمدی مسئول فوریت های گردشگری و کوچکی نژاد مدیر کل و جمعی از کارشناسان بهزیستی گیلان افتتاح شد.

راد معاون امور اجتماعی بهزیستی گیلان در خصوص افتتاح خط تلفن ویژه اورژانس اجتماعی گفت: این اورژانس اجتماعی با هدف کمک رسانی آسان و سریع برای افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی در سطح استان افتتاح شده است.

وی افزود: این اورژانس به کمک قوه قضاییه و نیروی انتظامی به افرادی که به شکل های مختلف در معرض آسیب قرار گرفته اند و نیاز به کمک سریع دارند با تماس تلفنی، تیم سیار را به محل اعزام می کند و در صورت لزوم یا به ارائه خدمات مشاوره ای می پردازد و یا فرد آسیب دیده را از خانواده جدا می سازد.

راد در پایان گفت: در حال حاضر این اورژانس قادر به پاسخگوی به 30 خط است و از تیم 6 نفره شامل کارشناسان علوم اجتماعی، روانشناسی و تربیتی تشکیل شده و به زودی نیز به ماشین «ون» بنفش یاسی مجهز می شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

رویا 7 آبان 1386
سلام خسته نباشید من اطلا عاتی در زمینه عملکرد اورژانس اجتماعی می خواستم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.328 seconds.